22th april

Fick mina älskade skor idag. Självklart var skorjävlarna för små. Att hitta rätt storlek på internet är då fasen inte lätt. Tog 38 men borde nog ha 38´5. Men så klart så har inte Nelly halv-storlekar.
Hade hoppats på en regnig dag igår. Vilket kan var confusing med tanke på att kl nu är 00´10 så får jag hoppas på det idag.
Har tråkigt och kan inte sova. Har kollat färdigt på mitt Sex and the city marathon så jag får börja på filmen. Har sett den tiotusen gånger och kan pretty much alla meningar i hela filmen. Kalla mig craizy.
Kanske ska gå in i ett annat marathon. Men vilket. Glee? Lost? Medium? Vilken serie ska jag välja ?

 

                                                                  KOWABANGA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0