Fashion with passion.

Jag var inne på Facebook. Kollade på random bilder. Såg att Julie hade nya.
Gick in och kollade. När jag insåg att hon har det snyggaste klädarna jag vet. En så unik stil att till och med jag blir imponerad. Vilket inte är så enkelt när det kommer till kläder. Men tanke på att jag vill att alla kunde gå nakna med bara fötter.
Det som fascinerade mig mest är att hon passar i kläderna hon köper. Är hennes stil. Ibland kan man se människor som köper helt fel kläder. Men inte Julie.
Detta blir som en tribute till henne. Till en otroligt rolig vän som jag känt sen barnsben. Och hoppas att alltid få chans att känna.



                                                                      KOWABANGA




                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0