Låt Mig Ta Dig Ut Till Rissne Baby.

När jag ser att du inte finns på listan, slår mitt hjärta lite långsammare.
Jag visste inte att jag kände så. Men jag gör tydligen det. Även om jag inte känner dig så blir jag ledsen när du inte kan svara, kanske du inte ens finns. 
Du kanske bara är en illusion av mina ensamma tankar. Men ändå är det någon som växlar ord på andra sidan.
 Någon som svarar på mina frågor. Men är det verkligen den jag gillar.
Den jag tror att du är. 
Med dina charmiga kommentarer och våra spännande samtal långt in på natten. De roliga intressen vi har tillsammans och dina planer för framtiden.
Jag har ännu inte fått ett telefonnummer och din efternamn. Men det gör inget. För mig spelar inte det någon roll. Bara du finns så är jag nöjd. 

KOWABANGA  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0