I will love you

 Jag vill ha någon som kan vara med mig, någon som är där när jag behöver den.
Någon som är romatiskt och kärleksfull.
Någon som kan trösta mig när jag är ledsen och någon jag kan hålla handen med på gatan.
Någon som kramar om mig när det är åska.
Jag vill finna den personen som ska vara mitt allt.
Att finna någon är enkelt . Men att hålla kvar personen, det är det som är det svåra. Att överleva det svåra som kommer i ens väg. Men att klara det tillsammans och att inte ge upp. Det är det som gör en starkare.

Jag vill bara bli kär.


Kommentarer
Postat av: Din amanda

Jag kan vara den personen. Ställer upp på allt för din skull. Förutom sexet då...

2010-10-27 @ 22:09:29
Postat av: Louise

Självklart vill jag att du ska vara den personen. Du är mitt allt Amanda. Men jag måste bara hitta nån för sexet nu då....

2010-10-27 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0