Let´s chill

Vaknade med en pojke i sängen, vilket låter mer intressant än vad det egentligen var. Var barvakt för mina 3 underbara kusin. Vaknade kl 5 av spring i hallen och ljud från en tv. Gick upp, checkade lite, gick och la mig igen. Vaknade igen kl 9 och chillade i soffan med resterande av hushållet. Detta höll på tills jag satte mig vid datorn och myste med film och msn. Kl 15 var jag hemma igen och en halvtimme efter det ringde min sötnos Amanda. Blev hämtad av Kevin och väl hemma hos Amanda spelade vi 3 yatzy. Jag vann ej. Tittade på tv och myste i soffan. Kom äntligen hem till ett ensamt hus och funderar starkt på att sova. Kan behövas efter en väldigt stressad dag, eller inte?



Friends 4-eveeeeer<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0