Anna Louise Andersson.

Hej.
Louise heter jag.
 Är 19 år, bor i kungsbacka kommun och genuint snäll. Jag kommer oftas överrens med andra homo sapiens och är inte rädd för att vara mig själv. Skulle inte kalla mig smart, men har mina bra stunder ibland. Jag har en tendens att stänga in mig i min friggebod och glömma bort tid och rum. Detta gör mig inte knasig utan speciell. Jag brukar inte hata saker utan tycker bara att vissa grejer är orealistiska att gilla. Jag har oftast svårt att hitta ett bra sett att formulera mig på fast till slut brukar jag få fram det jag vill säga. Har dock ingen stor vänkrets men kretsen som cirkulerar runt om mig är helt underbar. Jag har hellre en mysig filmkväll än en utekväll med obehagliga objudande folksamlingar. Lever för musik och kan inte gå en dag utan det. Gillar att måla och introducera nya intressen i mitt liv. Jag har lärt mig att engelska är lika bra som svenska. Vilket i vissa fall kan leda till att jag använder mig mer av den engelska ordboken än den svenska. Detta gör mig inte mindre svensk utan bara mer accepterande av den engelska litteraturen. Jag väljer hellre serier än filmer. Filmer tar slut efter en timme eller två vilket en serie inte gör. Jag säger inte att jag är vegetarian men gillar inte smaken av vissa köttsorter. Har endast två droger, loka och söta pojkar. Sjunger i bilen, duschen och i min ensamhet. Tycker att jag är ganska duktig. Detta är en introduction av mitt speciella mentalt-frustrerande otroligt fina liv. Hej då. 


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0