Möjligheter ut i fingertopparna.

Jobb.
Har sökt 6 jobb idag.
6 potentiella jobb.
1 kan bli mitt.
Undrar vilket.
I själva verket bryr jag mig faktiskt inte. Att behöva jobba för att få pengar är lägligt nu, är ett måste nu.
 Födelsedagar börjar komma tätare in på schemat och inte pengar i plånboken.
Finns så många fina saker som har mitt namn på sig och inga pengar eller ork att köpa dom. Körlektioner behöver betalas och gamla fakturer att ta tag i. Ingen bra kombination i mitt tycke. Är dock nervös över ett av jobben. Som jag inte räknat med i mina 6 sökna. Kan bero på att det inte är säkert, inte relevant eller kanske helt enkelt inte riktigt. Jag får ge det tid och se. Men finns stora möjligheter om jag skulle få det. Inte bara att få jobba i ett annat län, utan också få flytta till ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0