Friday 5th

Just nu sitter jag ute och myser med min data och två filtar. Det är -3 grader men jag fryser inte. Jag kollar upp mot himlen och ser ett flygplan. Längtar så efter att få åka till New York. Var inte i skolan idag. 
Vet inte varför. Har inte en riktig förklaring till det.
Kan det vara för att skolan just nu är så jobbig? Eller kan det vara för att jag har så låg självsäkerhet att jag helt enkelt inte vågar gå utanför dörren? 
Om nu alla människor är så speciella och är guds gåva, varför känner jag mig inte speciell.? Är man en person, så enkel och ointresserad att det har gått ut över mitt tänkande att se på saker.
 Jag har inga syner på att ändra mitt sätt att tänka. Varför?
 Har alla människor såna tankar eller är det bara jag. Jag säger inte att vissa människor är födda med den talangen att se på världen utifrån det perfekta perspektivet. Men betyder det att dem som inte gör det helt enkelt har fel?

KOWABANGA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0