Mållös.

Det brukar inte hända roliga och fantastiska saker i mitt liv. Ingenting som jag har lust att dela med mig av.
Men nu känner jag mig glad.
Nu känner jag mig varm i hela kroppen. Långa samtal på 3 timmar far förbi på 10 minuter och när man väl lagt på, vill man prata mer. När man ser, två minuter efter, ett sms där han säger godnatt igen.
 Varje gång jag hör hans skratt, kan jag inte hjälpa att skratta också.   
Samtal som går enda in i natten och diskussion om våra liv. Jag har aldrig stöt på någon så charmig. Någon så pratglad och intressant. 
Jag har fortfarande bara sett ett foto men det gör inget. För har han den personligheten så spelar det ingen roll. Har han den dragningskraften som han har genom att bara prata. Så är jag fast. Så totalt jävla fast.


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0