Sex, underkläder & dinosaurier.

Man kan göra mycket olika saker på sin fritid, vissa spelar tennis. Andra tränar på gym eller samlar på frimärken. Jag vet en kille som sitter med snorren i vädret och skriker på gamla tanter. Jag vet dock inte så mkt om honom. Jag vet att han har en lillebror och hans favorit färg är röd. Han är rätt wierd men ball samtidigt. Jag har fått inspiration av honom. Så från och med nu på fritiden ligger jag i min säng med en kamel och spelar på en saxofon. Jag har tre bröder och min favorit färg är turkos.

Så sex, underkläder & dinosaurier hade egentligen ingenting med detta inlägget att göra.
Jag kan inget om dinosaurier ändå.


Jag drömde att min bästa kompis tvillingbror var en nerknarkad ex-polis som stod vid en parkbänk som han hade spikar massa spika i. Bredvid denna parkbänk stod en träplanka med en skylt på att han skulle söka till idol och ville få kritik. Tyvärr var det inte som ville sätta sig på parkbänken och lyssna på honom, för spikarna han hade spikat var riktade uppåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0