Rubrik.

Man kan bli frustrerad, arg, mållös och helt enkelt totalt sinnessjuk av vissa människor. Jag har stött på någon som gör allt detta på mig. Inte råga på att han är totalt oball, ocool så har han svårt att kommunicera på sätt så att man inte misstolkar honom som sinnesrubbad.
Det tar 2,5 timme för honom med tåg att komma till mig. Det tar även 2,5 timme för mig att lugna ner mig efter vi snackat på skype. Han går igång på grammatiska fel, han har ett block med rubriken "my evil plans", han har björn borg kalsonger och använder strumpor i sandaler på sommaren, han kallar mig sosse (vilket får mig att tro han är smått efterbliven) och har "mensbarn" som namn för min kontakt i hans telefon.
Men av allt detta så finns det små saker som gör att han faktiskt inte är så ocool och oball utan rätt awesome. Han spelar handboll, pluggar medicin och gillar färgen turkosa. Jag gillar turkosa. Tydligen så tycker han att jag är lika söt som Pluto men jag tvivlar lite på det.


Något han gillade var mina björnstrumpor. Tror han i hemlighet trånar efter egna björnstrumpor men är för stolt och manlig för att medge det. Men det är hans problem, inte mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0